ویژگی های عینک ها

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

عینک آفتابی


عینک آفتابی وسیله برای محافظت چشم در برابر اشعه های مضر نور خورشید می باشد. عینک آفتابی مردانه رنگ و تیرگی عدسی های عینک آفتابی باعث جلوگیری از اشعهءماورای بنفش آفتاب نمیشود بلکه یک لایه شفاف که با چشم قابل دیدن نمی باشد و هیچ رنگی ندارد بر روی عدسی عینک آفتابی قرار میگیرد که باعث دفع اشعه ماورای بنفش (UV400) می شود.


عینک آفتابی 2013

اشعه ماورای بنفش با نام انگلیسی Ultraviolet مضرترین اشعه خورشید برای چشم میباشد در نتیجه یک عینک آفتابی استاندارد باید دارای لایهء دفع کننده یو وی(uv400) باشد. فیلتر پلاریزه : فیلتر پلاریزه که بر روی بعضی از عینک های آفتابی قرار میگیرد نور های پراکنده یا همان انعکاس های ایجاد شده در اطرافمان را از بین می برد که باعث می شود دید شفاف تری داشته باشیم .


ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ساناز جلیلی

فواید و ویژگیهای یک عینک آفتابی خوب

عینک آفتابی برای جلوگیری ازصدمه دیدن چشم هاست نه برای اینکه روی سر و زیر چانه قرار بگیرد. تبلیغات متعدد شرکت های معروف عینک سازی که از حضور بازیگران و ورزشکاران معروف برای پوسترهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند بی تردید در گسترش مصرف این نوع عینک ها نقش عمده ای دارد. 

به هر حال این واقعیت غیرقابل انکار است که بیش از ۸۰ درصد افرادی که عینک آفتابی می خرند نه به قصد حفاظت چشم از آفتاب که به قصد پیروی از مد، عینک انتخاب می کنند و استفاده از عینک های نامناسب و غیراستاندارد می تواند عوارض بسیار بدی برای چشم به همراه داشته باشد.


تابستون داره تموم میشه و آفتاب تند و سوزانش هم به دنبالش می ره و به تدریج، نور خورشید در فضاهای باز، قابل تحمل تر از تابستون می‌شه. بنابراین ممکنه استفاده از عینک های آفتابی کمتر بشه.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ساناز جلیلی